مرگ ( ساقی خاموش )


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 681
نویسنده : نوری

کجایی مرگ بیا یک مشتری داری که کوبد کوبه ی این دکه ی تاریک متروکت نگاهم کن چه بی تابم نگو هستی جوان و صد هزاران آرزو داری نگو غرق فسوس و خشمی و دوری ز آرامی نگو ای مرگ شمارم تک تک این لحظه های سرد و سنگین را نشستم بر سر راه تو ای عیسی تو عیسی منی ای مرگ بیا و شیشه ی عمر مرا بشکن بیا و بند از دستان من بگسل ببین ای مرگ دل خونین من دارد گواه از این که بی حد منتظر بوده شهادت می دهد این سینه ی پر آه که غم در قلب من بوده عیان بنموده این چشمان خونین حال روز زار دوشش را میازارم تو بیش از این نگه بر آسمان دارم که کی از آسمان آیی بند از دست و پا هایم جدا سازی دلم دارد امید آن که بر زخمش نهی مرحم مرنجانش تو بیش از این بیا ای مرگ بیا ....................

ای مرگ( ساقی خاموش )




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com